Om inlägget "jag vågar hoppa"

Fick den här kommentaren från Sara för någon dag sedan:

Ohja! Klart jag vet vem du är, känns som jag känner dig typ så ofta som jag läser din blogg! 
Det här inlägget är så braaaa för övrigt. 
Kram

Jag vill bara göra ett officiellt svar. Det här värmde så otroligt mycket och jag går fortfarande runt och ler. Att något man skrivit uppskattas av någon annan är den bästa bekräftelsen för mig som älskar att skriva.
 
Tack så otroligt mycket, Sara, det betydde mycket för mig! Kram och vi kanske kan ses i Sydney när du kommer dit?

Sara skriver:

Tycker definitivt vi ska ses när jag åker till Sydney, det hade varit jätteroligt!
Kram

Svar: Ja, verkligen! :) Då kan jag agera guide, haha! Kram!
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar