Lunch i Le Marais

I dag tog jag mig till Le Marais för att äta lunch med Emelie och hennes pojkvän Redoy som är på besök från Sverige. Vi satte oss på ett mysigt brasserie, åt en god braklunch innan vi tog oss vidare till Les Maisons de Victor Hugo och vandrade genom Victor Hugos lägenhet. Efter detta började jag dra mig hemåt, tog en lång powerwalk i min höstiga förort innan det var dags för barnvaktning. En ganska klassisk lördag, med andra ord.
 
Victor Hugos sovrum.
Place des Vosges, Paris mest romantiska plats. Självklart utnyttjade Emelie och Redoy detta.
Mitt närområde. Värre kan man ha det på en powerwalk.

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

Det blev babysitting trots allt?

Och åååh, bilden du tog alltså. Svärm på den. Bra klickat!

Svar: Ja, typ 1,5-2 timmar då jag satt framför datorn medan de såg film, sen gick de snällt och la sig och somnade direkt. Kan man kalla det babysitting?
Ni är så söta <3 Den hade dock blivit bättre med en kamera, grr.
Lina Carlsson

Mariekexet skriver:

Mmm, ser så gott ut. Lax kan ju vara himmelriket ibland! Och såååå fina bilder!

Svar: Lax är något jag ALDRIG kan äta mig less på. Aldrig! Och tack, det är bara mobilen som fått tjäna mig eftersom jag alltid glömmer kameran...
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar