Låt inte den hjärndöda posen lura er

Just nu ligger jag i ungefär samma hjärndöda pose som demonstreras på bilden.
 
Det är torsdag, jag har fyra au pair-dagar i ryggen, jag har sovit som en gris de senaste nätterna och känner mig äntligen utvilad för första gången på flera veckor. Jag läser nästan mer än vad jag gjorde när jag gick i högstadiet (då avverkade jag två eller tre böcker i veckan) och går i skolan. Jag skrattar, jag skriker på barnen, ler för att min värdfamilj är fantastisk och över att jag har fantastiska vänner här, i Sverige och även en på flykt i Asien. Julen och min favorittid på året närmar sig med stormsteg, hela Paris glittrar av julbelysningar och jag kan inte säga annat än att jag älskar mitt liv just nu och somnar med ett leende på läpparna varje kväll.
 
Låt inte den hjärndöda posen lura er.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar