Fleet Review

I morse åkte jag in till staden för att kolla på krigsskepp och tall ships med Erica. Lite misslyckat då man var tvungen att ha förköpta biljetter, men vi lyckades se lite båtar innan vi vandrade vidare. Darling Harbour, Chinatown, Paddy's Market och Hyde Park. Man hinner se mycket på en dag inne i Sydney!
 
Broöppning! Ett bevis på att jag fortfarande är turist...
Vit australiensk flagga = the navy flag. Vi var tvungna att fråga, annars hade jag nog inte kunnat sova i natt.
324 speglar i Hyde Park.
Gröna gubbar från världens alla hörn, George Street.

Pappa skriver:

Fina bilder! Otroligt roligt att se mer av Sydney.
Nu vill jag se mer av familjen, huset, kvarteret, barnen, hunden, katten, mamman, pappan, maten, köket, bilen, poolen, vardagsrummet, framsidan, baksidan, insidan, ovansidan ...
Ja, du fattar. :-)

Svar: Jag tänker inte lägga upp bilder på barnen eller resten av familjen. Eller huset. Jag tror inte de skulle uppskatta att ha det på nätet. Du får vänta tills du kommer hit :)
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar