Kollage

Istället för att plugga fysik gjorde jag två snabba kollage. Bara för att.
 
Det första med bra minnen jag har kort av:
  • Athen i november som var otroligt trevligt och mysigt och men bra sällskap som betyder mycket för mig.
  • Min och pappas ofrivilliga roadtrip till Jokkmokks marknad när vi skulle åka skidor. Det blev en underbar, kall dag.
  • Gläntan som avslutning på sommaren 2012 med Lisa. Thunderbolts and lightening, very very frightening kallade dock hem oss ganska snabbt.
  • Grekland i somras. Tre veckor på en liten ö, vissa missöden men allt som allt tre väldigt bra veckor. Bilden tagen på en strand dit jag och min syster gick själv och bara hade det gott. Den vandringen har aldrig känts så mycket värd, kvalitetstid med S.
Det andra är gjort från ett album jag kallar Hjärtefolk, detta kollage är dock bara med familjemedlemmar. Bakgrunden är stranden på Stenskär som kom att betyda så mycket för mig, med fotspår i sanden som får symbolisera de spår min familj lämnar i mitt liv.
  • Hela Stockholmsfamiljen samlad, den nyaste bilden jag har. L, A, Sofia, pappa, jag, E och S.
  • Jag och S uppe på Lycabettous, Athens högsta punkt. Jag tror inte hon anar hur mycket hon betyder för mig. Tio år tillsammans snart, blodsband är inte allt. Love you and miss you, sis!
  • Syster E när vi tog oss ut med kajakerna i Innerfjärden i somras. Min ankare här i livet, älskar dig!
  • Självklart min älskade mamma. Vad skulle jag göra utan dig? Bilden tagen för ganska precis ett år sedan, maj 2012 på Cypern.
Som sagt, två snabbt ihopkastade kollage med minnen och människor som betyder mycket för mig. Kärleksinlägg, med andra ord.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar