Biljettvalet

Målet är att ha köpt biljetter innan jag somnar i kväll och vi får se hur det går med det. Då har jag nämligen bara visum och försäkring kvar av det som verkligen är brådskande.
 
Just nu väljer jag mellan två biljetter:

Alternativ 1 är att flyga från Arlanda den 17 augusti. Då får jag en extra dag i Sydney att komma tillrätta.
 
Alternativ 2 är att flyga den 18 augusti och därför få en extra dag med min familj. Just nu lutar det väldigt mycket åt det alternativet, att få äta en sista middag med min familj känns väldigt skönt. Nu kanske ni tänker att: "men, hon får ju en sista middag oavsett hur hon gör"!. Men den 17 åker nämligen min farmor och farfar hem igen från Stockholm, så det skulle vara lugnande och skönt att bara vara med närmaste familjen den sista dagen...
 
Under tiden jag har skrivit det här inlägget känns det som att jag har argumenterat mig fram till svaret. Tänk vad det kan göra att skriva!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar