Bon week-end

Barnen och jag är nog lika glada varje fredag. Fredag betyder helg. I går firades det med skola (som varje fredag), storstädning av min källarvåning (som inte sker inte varje fredag) och sedan, den stora höjdpunkten, musslor i Saint-Germain-en-Laye med Johanna, Maria, Hanna, Fatima och Merel. Fantastiskt gott och trevligt, absolut en av de bästa måltiderna här i Frankrike!
 
I dag har jag mest legat i mitt rum och chillat, men även lyckats göra av med en hel del pengar då jag bara skulle köpa nödvändigheter i La Defense... H&M är mitt IKEA; jag kommer alltid ut med saker jag inte skulle köpa. I morgon är det sista dagen på helgen, let's make the most of it!
 
Moules à la Persillade - musslor med vitt vin, persilja, lök, vitlök och vitlökssmör!

Mariekexet skriver:

Alltså såååå mycket kärlek på denna kväll <3 <3 <3

Svar: Jaaa <3 Den var så fin. Fler såna tack!
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar