Parc des Buttes-Chaumont

I dag tog jag och resterande (nåja, nästan alla) medlemmarna av Bloggmaffian (Emelie, Nora, Johanna, Lovisa och Maria) oss till Parc des Buttes-Chaumont, en park som anses vara Paris vackraste. Här hade vi picknick och vandrade runt i den fina miljön innan vi var tvungna att dra oss hemåt för jobb. Tyvärr hade mitt värdbarn oturen att ramla och slå av två framtänder, något som var väldigt frustrerande då jag inte kunde skynda på tåget. Sliten krigare på elva år får bara äta flytande i en vecka...
 
Parc des Buttes-Chaumont - check på min bucketlist!
 

NOORA! ^^, skriver:

Åh så fina bilder! Du är en duktig fotograf! Kan inte du skicka bilden på mig och Emelie? Vore så roligt att ha det.

Svar: Åh, tack fina du! <3 Skickar den på din mail så Facebook inte förstör kvaliteten!
Lina Carlsson

Mariekexet skriver:

Sjukt fina bilder! :D (Kanske förutom på mig men det är petitesser i sammanhanget...) Och så mysigt att träffas igen :') Och måste bara tillägga, chokladtarten <3

Svar: Tack! Och vem blir egentligen nöjd med sig själv på bild? ;) Och ja, le tarte au chocolat <3
Lina Carlsson

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

Alltså wow, Lina, bilderna!! Tror du vann den inofficiella "vem-skriver-bäst-blogginlägg-om-detta"-tävlingen med hästlängder.

Svar: Åh, tackar!!! <3 *kliver upp på prispallen*
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar