Je suis à Paris, encore

Jag är i Paris, igen.
 
Så var det slut på semestern och jag har återvänt till jobbet. Självklart ska jag inte ljuga, det var väldigt tufft att lämna mamma och Piteå bakom mig men nu när jag väl är här känns det betydligt bättre. Tyvärr lämnade även mitt flyt mig samtidigt som jag lämnade min hemstad. En liten lista på allt som lyckades gå fel på sex timmar:
  • Missade bussbytet i Stockholm och fick gå hem i ca 25 minuter för att inte frysa ihjäl på busshållplatsen i väntan på nästa buss.
  • Kunde inte alls somna och fick mindre än två timmars orolig sömn.
  • Klockan fem på morgonen blev det en blå blixt och kolsvart i lägenheten då jag lyckades få en säkring att gå.
  • Missade bussen (igen) på grund av ovanstående punkt och var tvungen att ta en taxi för att hinna till flygplatsen.
Stort tack till min pappa för alla cyberstyrkekramar när jag var nere över att lämna och för att du agerade elektriker ända från New York. Nu ligger jag här i min franska (svenska IKEA-) säng och kämpar mot ögonlocken. Det har varit en bra dag med barnen och sedan även värdföräldrarna nu på kvällskvisten. Om jag inte hade haft en sådan här bra familj hade jag inte varit kvar.
 
God natt!
 

Mariekexet skriver:

Hahah ååh Lina, mitt hjärta smälter. Du är för skön <3

Svar: Du kan va <3
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar