Bortskämd au pair

En snabb uppdatering via telefonen och detta är verkligen inget tyck-synd-om-mig-inlägg, jag vill bara visa hur mycket jag älskar och uppskattar min värdfamilj.

Min natt har varit hemsk. Sovit två bra timmar och resten, fram till 4.30, har varit oroliga och förfärliga. Inte en blund har jag fått sen detta klockslag, men 11.00 (det är här jag blir en bortskämd au pair) kom min värdmamma in med vatten och mediciner. En timme senare kommer hon även med lunch till mig, i sängen! Så här bortskämd har jag aldrig varit i hela mitt liv. Aldrig. Men jag måste få säga att det har varit skönt att inte behöva bry sig om någonting.

Fast nog är det FRUKTANSVÄRT tråkigt att vara sjuk.

Mariekexet skriver:

Krya på dig hjärtat <3

Svar: Tack <3
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar