Jeudi

Jag ber om ursäkt för tystnaden här på bloggen, det har helt klart att göra med det fantastiska sommarväder Paris bjuder på. Jag har tillägnat tiden åt varma kvällspromenader istället.

I dag har jag flugit och flängt över hela Paris. Började dagen med en shoppingrunda inne i Paris med min österrikiska vän Laura innan jag sedan åkte ut till Saint-Germain-en-Laye för att äta lunch med ett gäng tjejer. Jobbdagen flöt på rätt bra, hade bara en episod var med pojkarna då jag kände irritationen komma krypande, helt klart ett framsteg.
 
Fina Maria undrar vilken galette och crêpe hon ska välja...
Själv hamnade jag med Galette du Jour (dagens galette) som innehöll rökt skinka, chèvre, crème fraîche, sallad och mozzarella!
Till efterrätt blev det en Copacabanana (säg det snabbt tio gånger om du kan): banan, choklad och vaniljglass!

Marianne skriver:

Åh, så härligt det låter! Du får ju faktiskt möta våren i Paris 2015.

Svar: Det är härligt! Hoppas du har det bra! :)
Lina Carlsson

Mariekexet skriver:

Hehehhe kan inte ens säga det EN gång :$$$ Pussss <3

Svar: Vi kan sjunga Sean Banans låt nästa gång :*
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar