Sista dagen innan allvaret

Så var sista dagen med mitt stora stöd, värdmamman, gjord. I morgon börjar allvaret med min första dag helt själv med pojkarna.
 
Så vad har då hänt i dag? Ingenting. Rien. Jag steg upp, åt frukost (som familjen låter stå framme, dukat och allt. Hur fint?) och några timmar senare hämtade jag 9-åringen och hans kompis på skolan. Ett tag hade vi huset fullt av ungar då vi hjälpte några familjevänner som inte kunde hämta sina barn, men när det väl lugnat ner sig och pojkarna hade varit hos läkaren gick vi till bilen och...
 
Jag körde för första gången i Frankrike! Inga dödsfall att rapportera och jag lyckades till och med fickparkera på gatan utan några plåtskador. På eftermiddagen och kvällen har sedan min kära lilla 9-åring varit här inne och lekt med bland annat min kamera, vilket resulterade i bilden nedan...
 
Draw me like one of your French girls...

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

Haha, smexy! Du verkar stormtrivas i nya familjen, verkligen. Skulle blivit avis om jag själv inte älskade min familj något oerhört!

Svar: Vi har båda haft sjukt tur! Våra familjer äger.
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar