Ma chambre - välkommen in

Så var det dags! Här kommer bilderna på mitt rum här i Frankrike. Här finns allt jag behöver och lite till - en stor säng, fyra garderober (tre enkla med hyllor och en stor där jag kan hänga kläder), en byrå och ett skrivbord. Jag bor på nedervåningen, eller källarvåningen om man vill se det så, och har ett eget badrum och en egen toalett! 
 
Välkommen in!
 

Lovisa skriver:

Typ som mitt rum, fast jag bor i ett skrymsle på vinden istället! :D

Svar: Jag i källaren, du på vinden... Vi bildar ett bra team, hörru! :D
Lina Carlsson

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

Menåh, vad mysigt det ser ut! Jag tycker verkligen om det..! Får hoppas man blir ditbjuden någon gång, när du tröttnat på byggarbetarna ;)

Svar: Kom, bara kom, fina du!
Lina Carlsson

Mariekexet skriver:

ÅÅååh så fint och mysigt ! :D Älskar sängen, den ser helt underbart skön ut. :')

Svar: Den är underbar <3 Men den kommer ju från IKEA också... ;)
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar