Lördag 20140906

Helg, ljuva helg. Lördag dag tillbringades inne i Paris med Emelie, en person som jag fram till nu bara har haft en internetrelation med men som jag nu äntligen fick träffa. Vi möttes upp i hennes område, 16:onde arrondissemanget, och promenerade till hennes studio där vi pratade, pratade och pratade lite mer. Sedan följde hon med mig till min tågstation och på vägen bjöd hon mig på min första crêpes någonsin. Hon är en vän som jag är otroligt glad över att jag har här borta och ännu gladare är jag över att vi ska gå på samma skola. Samma klass återstår dock att se!

När Emelie sedan övergett mig i denna gigantiska stad bestämde jag mig för att följa Champs Elysées en bit, på den motsatta sidan som jag tidigare gick på, men jag vände ganska snart om igen då jag på kvällen skulle sitta barnvakt. Barnvaktandet gick hur bra som helst fram till läggdags då 9-åringen vägrade borsta tänderna som då somnade mycket sur på mig eftersom jag tvingade honom. Tur för mig att han älskar mig ändå,
 
Fina Emelie i hennes hoods!
Kommer jag någonsin bli less på denna utsikt?
Champs Elysées!

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

Gud, vilka fina bilder du fick till!

Svar: Merci beaucoup, mon ami! <3
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar