Två månader

Så helt plötsligt är det den 31:a oktober och Halloween. För två månader sedan lämnade jag Sverige, träffade värdfamiljen för första gången och sov min första natt på mitt år i Frankrike. Mycket har hunnit hända under denna tid; jag har träffat jättefina vänner, sett delar av Paris, jag har lärt mig mer franska och så mycket mer.
 
I dag kom barnen tillbaka och jag har varit ute på trick or treat med dem. Eller nåja, vi kom utanför grinden innan de kom på att de var för fega. Ut på riktigt kom de inte förrän deras vänner dök upp utanför dörren och gjorde dem sällskap. Nu kommer det återigen vara livat i huset och min semester är över för denna gång.

Mariekexet skriver:

Åh, så fint skrivet. Galet allt är! Varit här i två månader och redan hunnit med en massa, OCH hunnit anpassa sig efter en helt ny familj?!

Svar: Tack. <3 Det var bara ett kort och sammanfattande inlägg ju, men TACK! Och vi som gör detta är fan bäst.
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar