Min dag i en beskrivande bild

Ja, det stämmer. I dag har jag pluggat franska. Först på skolan, sen uppsökte jag en vän (ungefär som "ring polia") för lite akuta råd och förklaringar (den värdelösa människan kunde inte hjälpa mig), sedan hem och göra läxan medan pojkarna sprang runt och skrek som huliganer och gjorde sina egna läxor, sedan attackerade jag grammatiken igen... Ja, dagen har verkligen gått i temat "franska språket". Nu hoppas jag att mina värdföräldrar kan förklara den värdelösa grammatiken för mig.

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

HAAAA. Värdelös, va?! Du kan nog stanna hemma ikväll, så kan jag äta mina värdelösa galetter, gå på min värdelösa promenad och se på det värdelösa Eiffeltornet glittra helt själv, va!!

Nä. Jokes aside. Get your ass over here.

Svar: J'essaie!
Lina Carlsson

Mariekexet skriver:

Skapligt produktiv dag, bra jobbat Lina! :D

Svar: Tack, Maria! Jag var lagom trött sedan.
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar