Låt oss ha en dag utan plan, utan mål

Med ett hus som ekade av olika maskiner och verktyg (nej, ombyggnationerna är fortfarande inte klara) flydde jag ganska snart ut till ett sommarvarmt Paris. Höstjackan fick hänga under armen medan jag bara tog mig en liten rundtur i Paris, utan mål, bara för att ta mig ut och andas frisk luft. Champs-Elysée, crêpe vid Eiffeltornet och bara göra något av dagen och solskenet.
 
När jag väl visste att byggarbetarna borde vara klara för dagen drog jag mig hemåt och har sedan dess gosat ner mig i sängen med endast avbrott för middag. En ganska bra dag, om ni frågar mig.
 
Mitt sällskap för dagen

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

ÅH. Jag hade velat vara med. MEEEEEEED.... :((((

Svar: Synd för dig då ;) Jag hade gärna haft någon med mig...
Lina Carlsson

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

Alltså synd för oss båda!.. Däremot gottgjorde kvällen det för mig, och notan av två trerätters slutade på kring 90 euro... :O Tur att jag inte betalade. (Har nog att betala för att visst bord).

Svar: 90 EURO!? HERREJÄVLAR, vad åt ni!?!? 45 euro för en trerätters.. Nä, vettu, det ska vara en jävligt speciell dag om jag ska äta så dyrt med dig.
Lina Carlsson

Mariekexet skriver:

Åååh vilken mysdag!! Kissen <3

Svar: Den där kissen är... Speciell. Mycket speciell.
Lina Carlsson

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

Carpaccio, franska trattkantareller, kungsfisk, viting, choux och chokladfondant. Jösses var ordet. Förnedrans gott.

Svar: *fågelholk*
Lina Carlsson

Marianne skriver:

Vilket intressant och spännande liv du verkar leva just nu. Även om jag inte kommenterar så ofta, läser jag ALLt du publicerar - med stor behållning! Det känns faktiskt ibland som om jag själv bor i Paris:)!

Svar: Åh, vad roligt med en kommentar från dig igen, Marianne! Hoppas du har det bra, Paris hälsar! :)
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar