Jag överlevde onsdagen

Sista onsdagen innan lovet och jag överlevde.
 
Dagens största, och enda drama, var när en person ringde och försökte lura pengar av barnen. Ni vet de där legendariska personerna som försöker hålla kvar dig på linjen för att det dras pengar från din telefonräkning. Tyvärr lyckades de lura barnen ett tag och jag, som inte förstod allt, försökte få dem att lägga på eller be personen ringa föräldrarna... Det är hemskt hur folk kan utnyttja barn.
 
Resten av dagen har ägnats åt tennis och att planera 11-åringens födelsedagspresent. Pojken fyller hela 12 år i morgon och jag (eller snarare Emelie och min syster) har kommit på en klockren present till honom. Det enda som återstår är att leta reda på den och inhandla den i morgon!

Johanna skriver:

Vilka ägg de där typerna!
Jag tror också jag har överlevt denna onsdag! :D Bra jobbat!

Svar: Riktiga ruttna ägg! De vill ju inte prata med föräldrarna heller, de utnyttjar ju barnen. Så nu har barnen fått tillsägelse att bara svara om det är föräldrarna som ringer.Nu är vi på rätt sida om veckan och snart har vi looov! :D
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar