En del av Australien i Frankrike

 
TimTams, ett australiensiskt chokladkex som jag hittade på Monoprix. Den dag då jag saknar Australien extra mycket ska jag köpa dessa, äta och minnas min tid i det fantastiska landet.

Mariekexet skriver:

ÅÅåh, ser ut som en chokladdröm!

Svar: Du skulle ÄLSKA dem. Jag tycker dock inte original är bäst, det är absolut double coated. Men man får väl nöja sig med att de faktiskt finns ;)
Lina Carlsson

Sara skriver:

Åh, så jävla avis. Men jaaa double coated. eller caramel, ohh my

Svar: Jag smakade aldrig Caramel...
Lina Carlsson

Hanna skriver:

ÅH SKOJAR DU? Jag älskar dem, åt de i princip varenda dag i Australien. Håller dock med att double coated är bäst!

Svar: HAR DU VARIT I AUSTRALIEN!?!?!?!?!?!?
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar