Live-rapportering

Just nu:

AFTONBLADETS SPÖKSPECIAL
 
Och choklad.
 
Jag återkommer, sex timmar och 30 minuter kvar.

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

hej jag sitter barnvakt du är bra väntar på dig du kommer om förhoppningsvis typ tolv timmar och ger mig en kraaaaaam hej då

Svar: Fast du kan ju inte bara skriva 12 timmar. Det funkar ju inte så. Jag vet ju inte för hur länge sen du skrev det där :( Och du får ingen kram om du är sjuk! Kanske. Eller så är jag modig.
Lina Carlsson

Mariekexet skriver:

Haha, vad är aftonbladets spökspecial? hashtaglost. Jag har faktiskt choklad nu, omnomnomom <3

Svar: Kissie, Samir (Paradise Hotel) och Anna Book är instängda i Sveriges mest hemsökta hus, Borgvattnets Prästgård, i 12 timmar. SÅ. SJUKT. ROLIGT. Skrattat mig igenom nästan allt nu <3
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar