Sverige

Jag ber om ursäkt om bloggtystnaden. Jag har fått ett ohälsosamt förhållande med Netflix, Pretty Little Liars och Game of Thrones och bloggen har blivit lidande.
 
Det är många blandade känslor över att vara tillbaka. Jag saknar Sydney, familjen och livet där borta så det gör ont, men samtidigt känner jag mig avslappnad för första gången på länge. Även om jag var avslappnad där borta så är det en helt annan känsla att vara tillbaka i Sverige igen.
 
Hemresan gick bra, med undantaget att jag blev avstulen min kamera. I över 36 timmar var jag på resande fot och den 23 maj landade jag i sommar-Sverige. 27 grader varmt i Stockholm och 25 uppe i Piteå. Eftersom vår bil dog längs efter E4:an så hade jag ingen som mötte mig på flygplatsen, men när min syster väl lyckades ta sig dit fick jag både present och namnskylt.

Livet i Sverige har än så länge varit ganska händelselöst. Netflix, familj och kompisar fyller mina dagar och jag klagar inte alls på det. Till helgen åker jag ner till min pappa i Stockholm och sen ska jag försöka ta itu med livet igen.

Bilder kommer fortsätta leta sig upp på bloggen igen, både från Nya Zeeland och Australiens östkust.

Tack till alla som följt mig på min resa! Stanna gärna kvar, för till hösten bär det förmodligen av igen...

Marianne skriver:

Välkommen hem! Så roligt att få fortsätta följa dig och din blogg! Jag har verkligen njutit och vissa dagar har det inte känts så himla långt till Sydney:).


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar