I'm The One

Jag är glad, exalterad, lycklig, förväntansfull, nervös... Ja, känslorna är många. Det är så svårt att förstå att jag återigen kommer att ha lämnat Sverige bakom mig för närmare ett år utomlands om enbart två månader.
 
Mailade med min framtida värdfamilj i dag och värdmamman skrev att pojkarna är så glada över att jag kommer. Att de går runt och säger att de visste att jag var The One redan under första Skype-samtalet.

Detta gör mig så glad. Att de är nyfikna och vill träffa mig, att de (än så länge) vill ha mig som au pair och att de visste att de ville lära känna mig redan efter ett Skype-samtal. Jag är så ivrig över att få lära känna dem och mina värdföräldrar som verkar lika underbara. Det är svårt att inte ha höga förhoppningar på året när allt känns så bra, jag vill trots allt inte bli besviken.
 
Men, som min kloka mamma sa, när borta är jobbigt finns alltid hemma kvar.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar