Biljett bokad!

Så var det gjort, bokat, betalat och klart. Den 31 augusti flyger jag från Stockholm Arlanda till Paris Charles de Gaulle. Där kommer jag bli upplockad av hela familjen för att sedan åka till det som sedan kommer vara mitt hem de närmaste tio månaderna.
 
Är jag nervös? Ja.
 
Nu ska jag bara boka biljett från Luleå till Stockholm, fixa en försäkring, anmäla mig till fransklektionerna, köpa presenter till familjen och packa... Och mycket annat. Men det närmar sig!

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

Åhåhåhå, så kul! Så träffas vi där!

Svar: Ja! I'm so excited! :D
Lina Carlsson

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

PS. Angående kursval har jag fått lite tips av föregående au pair. Lägg till mig på Facebook (Emelie Blad) så kan vi tala närmare! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar