Två dagar

I går kväll (efter att jag brottats med tvättmaskinen) kom min värdpappa och knackade på dörren. 15 minuter senare befann vi oss hos våra otroligt härliga grannar och åt middag. Prat, prat och åter prat, skratt och även lite YouTube runt middagsbordet. En väldigt bra kväll blev ännu bättre när jag fick prata med min älskade farmor på Skype. Saknar er där hemma!
 
I morse när jag vaknade regnade det och dagen har varit grå och trist. Och vad gör man på grå dagar? Jag har inte aktiverat mig alls under dagen och måste säga att det var ganska... Utmattande. Man blir trött av att inte göra något. Därför bestämde jag mig för att utnyttja Cheap Tuesday på biografen och åkte därför för att se The Hobbit: The Desolation of Smaug! Verkar bli tradition att jag ser Hobbit-filmerna själv på bio... Men jag led inte och jag måste säga att denna var mycket bättre än första! Har höga förväntningar på den tredje och sista!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar