Surf Tour

Så var dagen kommen - i dag åker jag och Sara på surfläger 2,5 timmar söder om Sydney.
 
Hela helgen kommer vi surfa, mata vilda kängurus och papegojor och bara må väldigt bra. Vi kommer campa mitt ute i ödemarken nära vänliga surfstränder och om man litar på alla andra som skrivit om detta läger, videoklippen och bilderna vi sett så kommer det här bli årets upplevelse.
 
Fredag eftermiddag, Sydney-tid, lämnar vi storstaden och ger oss ut i bushen. Tillbaka beräknas vi vara sent söndag kväll. Kanske slänger jag upp ett inlägg då, men antagligen är jag för trött och ska då försöka få upp inlägget på måndagen, men vi vet ju alla hur det varit med min bloggning på senaste tiden.
 
 Saras bild från när jag surfade med familjen på Manly. Tycker ni att jag ser ut som en dränkt råtta? Det var jag också.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar