Dee Why Beach

Eftersom Sara var ledig i dag och min värdpappa inte behövde mig så bestämde vi oss för att träffas i Dee Why. En dag på stranden och med SPF 50+ i ansiktet (och övertäckt ansikte i en timme) och jag ser ändå ut som om jag konstant rodnar. Efter att Sara varit jobbig och slängt sand på mig hela dagen (som om jag inte var sandig nog) gick vi och åt middag innan vi promenerade vidare för att lämna tillbaka nyckeln till huset som min familj hyrde.
 
En bra dag och det är skönt att komma ut från huset. Jag försöker ganska ofta hitta anledningar till att gå hemifrån. Promenader med Mitch, köpa saker på affären (ibland choklad, oops) och gå till gymmet. Det är inte så att jag inte trivs här för jag har verkligen en underbar familj, men det är påfrestande att bo på jobbet. Jag bor med mina chefer. Trots att au pair-livet är lite komplicerat är livet väldigt underbart.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar