Sushi madness

I dag på förmiddagen (att kalla det morgon skulle nämligen få många att gå i taket) låg jag och myste i min säng med julkalendern när det började vibrera i min telefon. Det var Johanna som skrev att hon var på väg till mig för att plocka upp mig för sushilunch och att om jag inte steg upp genast skulle hon komma och klä på mig som den au pair hon är... Eftersom jag upplevde det som att jag inte hade något val sprang jag bokstavligen in i duschen och 20 minuter senare lämnade jag huset.

Johanna och kidnappade lilla jag mötte upp Maria på vägen och sedan bar det av till Bastille för att äta en sushibuffé som var väldigt prisvärd vi absolut kommer att återvända till. Vi åt sushi tills det sprutade ur ören och tills bitarna bara växte i munnen, sedan åkte vi sushigravida till Centre Pompidou innan vi återigen bytte riktning på grund av den extremt långa kön till biblioteket. Till sist hamnade vi på ett supermysigt café i 19:e arrondissemanget där vi drack te och pratade oss hesa. En fantastisk dag med två fina tjejer och jag är glad över att Johanna kidnappade mig!
 
SVERIGE!
Sushi madness: 68 bitar sushi, fyra nems, två sallader och en tallrik friterad kyckling.
Centre Pompidou
På det mysiga caféet där vi tog av oss skorna, drog upp benen i soffan, kurade ihop oss och hällde i oss te!

Mariekexet skriver:

Åååh bästa dagen på länge, måste vi så göra om!! Måste bli en vana att träffas varje vecka, sker allt för sällan :*

Svar: Jaaa, verkligen! Vi måste skärpa oss! :* Borde göra något traditionsenligt på kaféet!
Lina Carlsson

Johanna skriver:

Så himla mysig och bra dag!!! är glad att du lät dig kidnappas!!! <3

Svar: Jag är helt klart med på fler kidnappningar! <3 Superdag!! Är fortfarande hög på den!
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar