Paris - bucketlist

Lägger upp min bucketlist för allmän beskådan, en bucketlist som jag kommer göra mitt bästa för att bocka av alla punkter på. Listan kommer att uppdateras med jämna mellanrum och jag kommer även länka till inläggen då jag gjorde punkten (om det är överstruket har jag gjort det men inte skrivit om det). Har även fixat en länk i högra menyn så ni lätt hittar tillbaka till detta inlägg!

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

ÅÅÅH, Promenade Plantée kan vi väl göra tillsammans?! Och gärna en fika på Ladurée/Angelina också, visst, visst? :D

Svar: Självklart! :D Jag hoppades som på det! På söndag är jag där, IIIH!!!!
Lina Carlsson

Malin skriver:

Du har ju glömt Parc Astérix på listan.

Svar: Hmm... Då får jag väl lägga till den! Tar gärna emot tips! :D
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar