Next stop: Paris!

Så var det dags.
 
Nu sitter jag på flyget som tar mig till flygplatsen Charles De Gaulle i Paris. Förmodligen ganska nervös, denna flygning är inte alls lång och innan jag har hunnit säga Frankrike kommer jag vara inne i deras luftrum. Bara tanken på att möta värdfamiljen för första gången gör mig nervös, trots att jag har mött en värdfamilj för första gången tidigare.
 
Snart kommer jag bo i The City of Lights, kulturstaden, modets mekka, baguetternas stad... Även kallat Paris. 
 
Nu börjar äventyret.

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

Åh, längtar efter dig!

Svar: Ses snart! :D
Lina Carlsson

Andrea som au pair i London och Irland skriver:

Lycka till! Och ja, jag berättar gärna om vad som gick fel. Skicka iväg ett mail så ska jag var totalt ärlig med dig.

Svar: Tack! Skickar iväg ett mail på en gång :)
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar