Mindre än en vecka

Det är så svårt att förstå att jag har passerat en veckas-gränsen. Att det nu är mindre än en vecka tills jag lämnar lilla landet lagom och beger mig ut i världen igen.
 
Resväskan har nu fått komma ner från vinden, en liten pocketguidebok om Paris har inhandlats och försäkringsbolaget har kontaktats.
 
Trots allt detta är det så otroligt svårt att förstå. Det är så svårt att veta vad jag ska packa, hur jag ska packa. Jag kan inte riktigt få ihop det i mitt huvud trots att jag gjort detta förut, trots att jag har en packningslista. Det är rentav ännu svårare än sist jag packade för att flytta till ett annat land.
 
Nu ska jag trycka ner kläder för nästan alla årstider (sommargarderoben sparar jag med undantag för ett par shorts då hösten även kommer ha nåt Paris då jag kommer dit) i min walk in closet på hjul, inte överskrida viktgränsen och ändå vara nöjd och inte gå runt i samma kläder dag in och dag ut. Inte blir det heller lättare av att jag är fruktansvärt less på alla kläder jag har.
 
Någon som vill följa med på shopping i Paris?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar