En klassiker: listan som alla hatar att läsa

Vad har du på dig?
Jeans, linne och kofta.

Hur mår du?
Nervös inför Paris, men väldigt bra, tackar som frågar!

Vad önskar du just nu?
Att jag hade mer tid i Sverige innan avfärd och att jag var i Paris just precis nu. Och att jag var i Sydney. Jag vet, jag är hopplös.

Vad har du ätit idag?
Fil och flingor till frukost, lax med pestosås och pasta till middag, chokladglass till efterrätt.

Vad ska du göra imorrn?
Möjligtvis gå på stan, handla mat, äta palt på stugan med mamma, min syster, farmor och farfar (och alla andra som kanske dyker upp).

Och på söndag?
På söndag... Ja, då flyttar jag till Paris.

Vem saknar du?
Min pappa och hans fru, min lillasyster, min australiska värdfamilj, Sara... Och många fler, mer eller mindre!

Senaste köp?
Med undantag för chokladglassen och Piggelin till min syster; min nya höst- och vinterkappa! Så glad!

Vad skrattade du senast åt?
Emelie, en go människa i Paris! Läs hennes blogg!

Vad grät du senast åt?
Det var så längesen att jag inte kommer ihåg, trots att jag ibland bara gråter "utan" anledning bara för att släppa loss.

Vem sov du senast med?
Väldigt bra fråga. I samma rum som var det min lillasyster, i samma säng som... Ja, det vet jag inte.

Vad läser du just nu?
City of Heavenly Fire av Cassandra Clare och Min mormor hälsar och säger förlåt av Fredrik Backman. Ja, jag läser alltid minst två böcker parallellt.

Senast sedda film?
Dallas Buyers Club.

Vilken svordom använder du mest?
Förmodligen fan och fuck, ibland i samma mening.

Vem var den senaste som ringde dig?
Min syster <3

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej.

Senast 3 inkomna sms?
"Tror jag är partisk mot Zyx efter körtelfebern..."
"Var är du nu?"
Erbjudande från Cubus

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
”Haha”

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Engelska, svenska och biologi.

Vilken är din favoritfrukt?
Ananas.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen, tyvärr...

Vad är du rädd för?
Ensamhet.

En person du tycker är snygg?
Mitt frikort just nu är Ryan Guzman. Men återkom nästa vecka så får vi se vem som är det då.

Blir du lätt svartsjuk?
Alldeles för lätt. Svartsjuk på allt och alla.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Just nu är det Jenny från Doctor Who. Eller helst hela kombinationen Madame Vasta/Jenny/Strax. Kan de inte få en egen spin off?

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Emelie, men hon var tvungen att ringa ett samtal. Inte ok.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska. Passande, va?

Vad för sorts killar faller du för?
Roliga, självsäkra men ödmjuka, trevliga... Listan kan göras lång, det psykiska är mer viktigt än det fysiska. 

Vart vill du åka just nu?
Jag vill till Paris, Frankrike, men jag vill också tillbaka till Sydney, Australien.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En iPad, en god middag, en överraskning. Då är jag lycklig!


Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

Alltså, hahahaha. Jag tar tillbaka allt jag sagt. Den här listan tyckte jag om att läsa <3

Och aaah, Ryan var en ny hunk för mig. I APPROVE. Yum. Lite mer rejäl än den där traditionella Gosling ;)

Ps. När fyller du år??

Svar: Att den var ganska kul!!! :D
Han är/var med i Pretty Little Liars, typ det bästa ögongodiset där <3 Och Gosling kan slänga sig i väggen.

Haha, ja, under Paris-vistelsen... ;) Facebook will tell you ;)
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar