En dag kvar i staden

Kan inte förstå att jag lämnar min lilla hemstad i morgon. På något sätt känns det som om jag kommer hem efter helgen men så är ju inte fallet. Jag kommer bara fortsätta leta mig neråt tills jag landar i Paris, där jag förhoppningsvis kommer stanna fram till december.
 
Förstår ni? För det gör inte jag. Snart kommer jag vandra på Paris gator, höra franska överallt och jag gör det inte bara som semester, jag kommer faktiskt jobba och studera där! Jag kommer bo där! Det går inte riktigt in för mig.
 
Väskan är nu så gott som färdigpackad, kvar är handbagaget och småsaker som ska tryckas ner i något hörn. Passet ligger och väntar.
 
Snart smäller det.

Andrea som au pair i London och Irland skriver:

Lycka till!!!!!

Svar: Tack detsamma! :D
Lina Carlsson

Din favorit skriver:

Glöm nu INTE vart du lägger ditt pass, eller du kanske är extra noggrann denna gången? Been there, done that - eller? ;)

Svar: Jag vet EXAKT var passet är denna gång - men jag har faktiskt inte dubbelkollat... Vågar jag?
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar