Sydney, Sydney, Sydney

Så var jag hemma igen.

"Hemma".

Eller hemma?

Sydney, Australien, är ju mitt hem för tillfället.

Tog mig genom tullen på rekordtid och jag ska inte ljuga. Det kändes extremt tryggt och välbekant att vara tillbaka här. Att sitta på tåget, gå till bussen... Ja, jag kände faktiskt till och med igen busschauffören!

När jag gick hem från bussen flinade jag hela vägen och kände verkligen för att studsa fram på gatan. Jag var på väg hem! Hem till en plats jag älskar, en familj jag älskar. Det kändes fantastiskt.

Jag har suttit och pratat med min värdmamma i över en timme och ligger nu i min gamla säng i mitt gamla rum. Otroligt tillfreds med livet. Sorry Sara, blir nog inte östkusten. Stannar här för evigt.
 
Jag ska nu ta itu med de drygt 1800 bilderna jag har från Nya Zeeland och förhoppningsvis hinna publicera vissa av dem innan jag drar iväg på nya äventyr!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar