Tjuvlyssnat.se

Det finns vissa hemsidor som jag är stamkund på, som Bloglovin' där jag följer alla bloggar, Aftonbladet som jag läser varje morgon (det är väldigt konstigt att läsa på kvällen och mötas av Nyheterna medan du sov), Facebook för att se vad som händer... Ja, det verkar inte hända så mycket där. Men just nu är jag även stamkund på Tjuvlyssnat, en hemsida där korkade konversationer och konstiga lappar kan dyka upp. Det finns två exempel som jag har skrattat väldigt gott åt de senaste dagarna:
 
Länken till hela inlägget hittar ni här och rubriken är alltså Från trafikkaos till rubrikkaos.
 
Och sen detta inlägg...

Karin skriver:

Haha tjuvlyssnat är så roligt att läsa! :)

Svar: Eller hur! Ibland är det bara så klockrent...
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar