Min dag i bilder

Katt vaktar mat. Det här är slow cookern (fint med svensk bestämd artikel på ett engelskt namn), mamma! Släng i lite potatis, sötpotatis, morötter och kött, kokosmjölk och en kryddmix. Låt det sjuda i åtta timmar. Mumma!
Läst och planerat min familjs besök på balkongen/altanen/whatever. iPaden är min bästa vän på dagarna. Nu har även våren kommit och det är varmt (låt er inte luras av mina jeans. Det var innan solen kom på baksidan). Tänk på hur varmt det kommer vara i sommar.
Varit ute och gått med hundskrället. Fotade den här för att visa backarna som finns här. Sjukt branta, bilden gör de inte rättvisa och det här är dessutom en liten. Jobbet (det svenska alltså) ringde även och sa god morgon under promenaden som för mig var klockan 15. Men jag fick stanna kvar i Sydney.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar