Chatswood

I morse tog jag ett bad. I min dusch. Ja, stopp i avloppet och jag har ingen aning om de har fixat det än. Får väl höra med dem i morgon bitti! Efter pannkaksfrukost (fast det var lördag) så åkte jag till Chatswood för att träffa Kat från Tahiti. Myste, fikade och gick i affärer. Jag är i akut behov av en bikini, men eftersom jag fortfarande inte har hittat någon jag tycker om för ett vettigt pris lutar det väl åt att jag köper en Billabong eller O'neill... Vadå? De gör grymt snygga bikinis, och nöden har ingen lag! De kostar ju bara sisådär 80-90 AUD... Drömma kan man få göra va?
 
Det känns lite som att jag samlar på nationaliteter här borta. Sverige, Finland, Franska Polynesien, träffat folk från Tyskland även om jag inte hänger med dem regelbundet... Nä, jag måste samla på mig fler! Jag och Kat ska kanske se White House Down på tisdag, det blir nog trevligt. Ska nog försöka ta mod till mig att öva min franska på henne också.
 
Det här ser inte mycket ut för världen, men det är nog något av det godaste vi äter här. Min värdpappas Special Fried Rice, alltså stekt ris, kyckling eller skinka, grönsaker och lite annat. Lite soja på det så är Lina väldigt mätt och lycklig!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar