Jag älskar Hoyts

I tisdags utnyttjade jag "cheap tuesday" och gick på bio med Kat. White House Down såg vi för endast 12 dollar, alltså drygt 70 kronor. Bra film, men väldigt amerikansk. Ni vet när hjälten går ut från en exploderande byggnad, i detta fall brinnande, utan en skråma och har lyckats rädda en hel nation. Kanske till och med hela jorden. I alla fall, filmen rekommenderas om man tål såna avslut. Hoppsan. Nu avslöjade jag slutet va?
 
I dag har det regnat och varit kallt. På väg till Woolworth's tänkte jag att jag hade kunnat behöva vantar. Så bortskämd har jag blivit, vill ha vantar på mig när det faktiskt är 17 grader. Hyrde en Oovie (alltså en film som finns i maskiner som Hoyts, de som äger de flesta biosalongerna här, har placerat ut på strategiska platser), så för 3,50 dollar fick jag se en typisk tjejfilm. I morgon eller på söndag ska jag hyra The Call och Hansel & Gretel har jag tänkt, känner på mig att jag kommer göra av med en hel del pengar i den där lilla automaten...
 
Yuck! Inte så konstigt att han slogs för att ta sig in...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar