What happens in the car, stays in the car

Kvällen i går var riktigt rolig. Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Särskilt när vi satte oss i Rs bil. Åh herregud vad jag dog. Kanske för att det finns lite historier och händelser från bilen sedan förut, men detta...
 
 
... R har en liten luktburk hängandes från spaken där man ändrar rattinställningen. Jag vet inte varför, men det fick mig verkligen att dö. Sen när hon öppnade handskfacket när hon lämnade av mig såg jag inget annat än lite "R-musik" där. Bara Erika och R förstår detta, men jag kan säga så mycket som att jag bröt ihop igen. Minnen, åh kära minnen...
 
Annars bjöd kvällen på Dirty Dancing, bugg (hur kommer det sig att det jämt slutar med att jag och R buggar!?) och BALPLANER!!! Japp, ändrade planer. Jag ska på balen! Troligtvis med Erika, och förhoppningsvis kommer jag inte behöva slösa ett öre på en klänning! Eller jo, frakt, men det är överkomligt! Jag är så glad och peppad så det finns inga ord!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar