Vem är ni?

För ett tag sedan anslöt jag min blogg till Google Analytics. Frågan är, är det någon som vågar avslöja vem de är? Släng in en kommentar i såna fall, jag bits inte! :)
 

Mikaela i Frankrike skriver:

oj vad högt upp jag hamnade haha. (nantes) följer med bloglovin sååå :))))

Svar: Haha, jo jag förstod att det var du! Trevligt! :) Följer dig också!
Lina Carlsson

Sara skriver:

Står inte med där, men läser ju också din blogg :)

Svar: Det var två städer till, men jag märkte sida två lite för sent ;) Läser din med som du kanske märkt, haha!
Lina Carlsson

Emma skriver:

Hej! Jag är tjejen från Borås!

Svar: Hej! Läser din blogg också! :)
Lina Carlsson

Sara skriver:

Jag står inte med :( men jag läser!

Svar: Läser din med! :)
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar