Måndag morgon

Sitter och dricker smoothies på Joe & the Juice i väntan på boarding. Skönt att ha lite tid på Arlanda.
 
I helgen har jag sprungit ovanligt mycket efter tunnelbanor och bussar. Det är som om Stockholmssinnet slår till.
"Åh nej, vi missade tunnelbanan! Nu måste vi vänta hela fyra minuter!"
Jag springer, som stockholmarna. Trots att det inte är någon lång väntan, i Piteå kan man få vänta i timmar på bussen.
 
Vi tog bussen ut till Haga norra vid halv åtta i morse, följt av flygbuss som vi fick springa efter. När jag kommer ombord säger jag anfått:
"Tack snälla! Det kommer en till strax efter mig också!"
Tanten: "En till, ja! Jag är redan SEN!"
Jag hade en riktig lust att säga att de alltid är sena om de kommer överhuvudtaget, men höll tyst. Både jag och Lisa kom ju ombord!
 
Passion Shake och Power Shake, omnomnom!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar