Jobb och trerätters

Lite bloggtystnad nu... Anledningen? Jag har jobbat!
 
Fredagen ringde de klockan 11 och frågade om jag ville gå introduktion under eftermiddagen, lördag dag och sedan jobba söndag. Så fredag efter skolan knatade jag till jobbet och introducerades mellan 14 och 1630 (fast jag fick lön till 1800) och i dag har jag hjälpt till lite mer från 900 på morgonen till 1500. I morgon väntar ett 12-timmarspass, från 850 till 2110!
 
Eftersom både jag och mamma jobbar i morgon firar vi morsdag i dag, så jag lagar en trerätters middag till min kära mor! På menyn står (mini)västerbottenspaj med olika skinkor och korvar till förrätt (tapastallrik), laxpasta med zucchini till varmrätt och till efterrätt blir det mörk- och vit chokladmousse!
 
Börjar i fel ände... Smälta choklad till efterrätten!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar