Tröttheten slog till...

Skulle ladda upp alla bilder från Stockholm i dag, men jag är så trött att jag mår illa. Kom hem 00.18 (ja, jag kollade på klockan precis då jag steg innanför dörren) natten mellan måndag och tisdag och låg i sängen 00.56 om jag inte minns helt fel. Sedan upp 06.00 för avfärd mot Arlanda. Efter 4,5-5 timmars sömn är jag varken piggast eller gladast, dessutom med ett religionsprov i kroppen. Den utlovade bildbomben kommer dock i morgon eftersom jag slutar 11.05 och därför har hela dagen och kvällen på mig. Då får ni veta allt om prinsessan Lilians förbannelse, gumminäsor och självklart konserten.
 
Konsertskador? Ont i nacken, svanken och väldigt ömma fotsulor. Men det var det värt.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar