Kittelfjäll

Spenderade helgen i Kittelfjäll med pappa och syster. Buss till Skellefteå, bil därifrån och kom fram vid 01. Sedan bestod helgen av skidåkning, mat, Earth Hour (pappa stod i fönstren till stugan och pekade ut de grannar som "dödade isbjörnar"), kortspel i ljuset av värmeljus och kycklingrace.
 
Lördag
Bästa backarna under helgen: Sällan, Min väg och Efter dig. Här: Sällan, lördag.
Söndag. Bluebird.
Älskade pappa och syster <3
Kycklingrace. 12 kycklingar är gömda i stugan till påsken då ägarna kommer hem... Denna är i röret som duschdraperiet hänger på.
 



Imorgon åker jag till Åre. Ser fram emot vistelsen, men inte resan.
Älvsbyn - Ånge, framme i Ånge 02.49 där jag får vänta i två timmar innan nästa tåg till Åre går 04.49. Liggvagn.
Ånge - Åre, framme 07.45. Sittplats vid fönster och bord.
 
Jag tror jag känner en som kommer vara död på torsdag. Men vad gör man inte för något av landets bästa skidåkning?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar