Everything and nothing

I går hade vi avslutning med våra fina handbollstjejer, födda -02! Bad och middag på pizzeria Hawaii. Kommer sakna dem så otroligt mycket, trots den stress det innebär att träna dem varje måndag och onsdag. Särskilt sorgligt är det eftersom jag kanske aldrig mer kommer träffa dem. De vet inte ens om mina planer. Hoppas jag hinner ta ett ordentligen farväl i höst innan jag lämnar för Australien.
 
Och när vi ändå är inne på Australien och min framtid... Fick ett meddelande från ytterligare en familj i Paris. Borde ta bort det alternativet på Au Pair World, men trots att det är 95 % säkert att det blir Australien lockar Frankrike och det franska språket. Kanske gör jag det efteråt om jag fortfarande har lust. Om jag fortfarande inte har planer på att vara en ordentlig flicka och låta rötterna få fäste i jorden.
 
Lånade dessutom en lättläst bok på franska i dag i skolans butik. Vad är då oddsen att jag träffar min föredetta fransklärare på väg ut? Det var i alla fall vad som hände och hon skrattade. Hon tyckte dock inte att jag skulle läsa en lättläst bok, men jag tror helt ärligt att jag kommer ha svårigheter med bara den!
 
Har även fått ett jobb till i sommar! Kommer vara skärgårdsguide i år igen, dock "bara" med kajak. Det ska bli så otroligt roligt!
 
Excited och galet nervös tjej innan upphissning till helikopter (augusti 2012). Vad gör man inte för att helikopterpersonalen och sjöräddningen ska få öva, samt att folket på Skärgårdsfesten ska få lite underhållning? Torrdräkten får mig att se tjockare ut än vad jag är dock...
Självaste upphissningen efter att jag kapsejsat med kajaken! Galet roligt! All nervositet bortblåst och det gick lite för fort för min smak. Hade gärna hängt och dinglat där ett tag till...
Min fina bok på franska! Ganska stor text...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar