The weekend

Sommarvärmen fortsätter. Kunde ha fått mycket sämre studentväder om man säger så. Lördag åkte jag ut till stugan där jag njöt av värmen, grillad mat och rabarberpaj. Det var ovanligt varmt i vattnet och hade kunnat bada om jag inte var så rädd för att dra på mig något till studenten (mamma är sjuk så risken är stor att jag redan har ett virus vilande i kroppen...).
 
 
I morgon inleds studentveckan, men redan i går drog det igång med tjejerna. Cocktail hour hos R och jag hade en underbar kväll, trots alla spindlar och myggbett...
 
R bestämde sig för att döda spindlar med en pistol...
 
Söndagen har ägnats åt städning. Tycker jag har varit riktigt duktig som städat mitt rum (vilket tog sina timmar) och dammtorkat det och dammsugit och skurat hela huset.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar