Studenten kom och gick i ett febertöcken

Så var studenten över. En dag i vårt liv och den gick så fort, så fort. Själv blev jag sjuk på självaste studentdagen, men tack och lov orkade jag med det viktigaste: utspringet, flaket och studentmottagningen.
 
Festen var tuff, utan röst är det svårt att delta och under självaste studentfesten på Stadshotellet var det riktigt jobbigt. Jag kommunicerade via anteckningsfunktionen på min telefon eftersom musiken var så hög och min röst så svag. Vid hemgång hade jag feber och jag spenderade natten hostandes. Tror jag somnade fem eller sex. Nästa dag hade jag konstant feber och även i dag är jag sjuk.
 
Men som sagt, jag orkade med det viktigaste. Det var verkligen en av de bästa dagarna i mitt liv (dagen då jag klarade körkortet hör också till den kategorin). Uppdaterar med bilder då jag är frisk igen.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar