Snusa bebis

Dagen som jag trodde skulle bli lugn och skön blev ganska full med aktiviteter.
 
Började med att packa upp allt in i vårt nya kök, bilder på detta kan man hitta på Sofias blogg. Förtvivlan uppstod när vi insåg att vi har för lite skåp och lådor. Sedan åkte jag och min syster in till stan för att få våra böcker signerade av Fredrik Backman på Akademibokhandeln. Passade även på att köpa en, ja vad ska man kalla det, kabel med krokodilklämmor som man lätt hänger upp på väggen med sugkoppar och sedan kan klämma fast bilder och lappar på. 
 
När vi sedan kom hem fick jag äntligen snusa på den månadsgamla bebisen S. Min bror har alltså blivit pappa och jag fick träffa det lilla underbarnet som enligt farmorn (pappas fru Sofia vars blogg jag länkade till) "kommer vinna Nobels fredspris i kemi". Tapas till middag, prat, mata lillan och sedan bara njuta av henne när hon sedan somnade i min famn. Jag känner mig så tillfreds och lugn efter att ha hållit i den lilla, har aldrig känt så förut. Underbar känsla.
 
A, S och E
Har ni sett en så liten hand? Så mjuk och liten...
Syster E, S och jag. Kanske inte charmigaste bilden...
Tapas i det nya köket!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar