Tre veckor kvar i Svea Rike

Så var det exakt tre veckor tills jag lämnar Sverige, tre dagar mindre till jag lämnar Piteå. Känns hur fel som helst. I morgon fixar jag förhoppningsvis reseförsäkringen, skickar iväg blanketten om det internationella körkortet och köpa de sista presenterna. Tyvärr måste jag nog dessutom skicka in min kära iPhone på lagning eftersom den beter sig väldigt underligt och ingen återställning hjälper.
 
I fredags blev jag hux flux ledig, vilket firades med festival i stan med två vänner. Det blev en lugn kväll eftersom jag hade 12-timmarspass både lördag och söndag men jag hann med en ruskigt god BBQ-sandwich, två karuseller, lite häng i Kittelfjälls tält och en cider. Sammanfattar det hela med lite bilder och att det var länge sedan jag skrattade så mycket.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar