Plötsligt händer det...

Nej, även om det verkar som det på rubriken så har jag inte vunnit på triss. Men i dag när jag äntligen har bestämt biljett, dubbelkollat biljettreglerna genom att ringa till resesäljarna (kom ihåg att jag hatar att prata i telefon) så vill mitt ICA-bankkort inte fungera. Så nu måste alla pengar som ligger på ICA-banken föras över till mitt vanliga bankkort, vilket tar till i morgon efter klockan 12, och jag är allt annat än glad!

Som tröst har jag köpt mig ett par enkla svarta shorts på rea som jag behöver till Australien (målet är att köpa så lite som möjligt med "måste-saker" där borta) eftersom de jag redan har är grå-bruna av för mycket sol och för många tvättar. Till mitt försvar så var de otroligt sköna och satt perfekt. Jag har även hunnit prata med en ganska snygg kille om mitt mobilabonnemang och vi kom fram till att det är billigast att bara låta mobilräkningarna gå. Åh vad jag vill att allt ska vara klart så jag slipper fundera något mer, bara köra och leva i nuet!

Detta inlägg är skrivet på mobilen och jag tar inget ansvar för hur det ser ut på bloggen. Bilden tog jag nu i väntat på att få börja jobba. Svarta jeans och röda converse <3



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar