Hoppet på marknivå

Ännu ett negativt svar på Au Pair World och jag är nära att ge upp. Trodde inte att det skulle vara så här svårt. Vad som verkligen går mig på nerverna är att de faktiskt läser ansökningarna, men svarar inte förrän veckor senare. Så just nu är mitt hopp nere i marknivå och jag vet inte vad jag ska ta mig till, därav bloggtystnaden.

Sara skriver:

Ge inte upp! Jag fick jättemånga negativa svar och gav jättemånga också innan jag hittade rätt. Jag skypade med säkert 20 familjer innan jag kände mig nöjd. Ge inte upp för det kommer vara så värt det när du hittar en bra värdfamilj. Ett tips är att söka på Facebook om du vet vilken stad du vill till. T.ex. Au pairs in London/Sydney etc etc. Och skriv en ansökan där :) heja dig!

Svar: Åh, tack! Söker verkligen för fullt och känner mig så sjuuukt stressad. Vill ju liksom åka snart... Men tack för tipset om Facebook! Ska söka där på en gång! :)
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar